Как се опитвате да помогнете на човек на който не знаете каква е колата, двигателя и коя версия?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем ..
Collapse
X
-
Колегата по-горе добре те посъветва провери маркуча след дебитомера(разпъни го и виж дали е нацъфкан/спукан), ако си е ок отивай на диагностика няма какво да се чудиш , никой тук неможе да ти каже на 100% на какво се дължи това.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщениеЗдравейте,когато запаля колата и опитам веднага да тръгна оборотите отиват от намиращите се на 1500 на 1100 и се едно и спирам бензина и още нещо когато ускорявам когато достигне 4 000 оборота на която и скорост всякаш всичко свършва ...
99.9999 % дебитомер е за смяна(но може да не е главния виновник). Колегата ти написа откачи буксата на дебитомера и виж дали има разлика(според мен ще има огромна разлика). ...... така показа боба ......
Като я запалиш изчакай поне 3 минути преди да тръгнеш ..... и не вдигай повече от 2500 об/мин преди да е загряла.Ако искаш да хвърлиш по-бързо двигателя ръчкай я студена ........
Comment
-
Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщениеКакво свършва на 4000 оборота ...спира да върви,спира да дава проблеми .........
99.9999 % дебитомер е за смяна(но може да не е главния виновник). Колегата ти написа откачи буксата на дебитомера и виж дали има разлика(според мен ще има огромна разлика). ...... така показа боба ......
Като я запалиш изчакай поне 3 минути преди да тръгнеш ..... и не вдигай повече от 2500 об/мин преди да е загряла.Ако искаш да хвърлиш по-бързо двигателя ръчкай я студена ........Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
колата е Алфа Ромео 156 1.8 ТС `98,а имах предвид че на 4000 оборота стрелката се покачва,а колата не ускорява повече.Това с откачането на дебитомера съм го правил има малко.. разлика но нищо фрапиращо.
Ще се ходи по майстори пак ..То да имаше такива тук поне..
Comment
-
Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщениеколата е Алфа Ромео 156 1.8 ТС `98,а имах предвид че на 4000 оборота стрелката се покачва,а колата не ускорява повече.Това с откачането на дебитомера съм го правил има малко.. разлика но нищо фрапиращо.
Ще се ходи по майстори пак ..То да имаше такива тук поне..Аlfa156 1.8TS 2000
Comment
-
Тая тема като всички подобни е голм смяхНаправо я преместете в чата поне да е весело
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от paradox Покажи съобщениеколата е Алфа Ромео 156 1.8 ТС `98,а имах предвид че на 4000 оборота стрелката се покачва,а колата не ускорява повече.Това с откачането на дебитомера съм го правил има малко.. разлика но нищо фрапиращо.
Ще се ходи по майстори пак ..То да имаше такива тук поне..
Comment
-
Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщениеЗадавянето при студен мотор е по принцип от дебитомера,но не е болка"за умиране", проблем е на повечето италиански мотори с два разпределителни вала и две свещи на цилиндър. След 1-2 минути работа, при загряване на цялата система, мотора се успокоява. Ако продължава и след това има проблем: дебитомер,ако е свързано и с ограничени обороти на двигателя отиваме на катализатор /при доказано работещ дебитомер/ и не мога да разбера,но ако стрелката на оборотомера се покачва и двигателя се форсира,но колата не ускорява:е това със сигурност е съединител!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от goge_to Покажи съобщениеЗадавянето при студен мотор е по принцип от дебитомера,но не е болка"за умиране", проблем е на повечето италиански мотори с два разпределителни вала и две свещи на цилиндър. След 1-2 минути работа, при загряване на цялата система, мотора се успокоява. Ако продължава и след това има проблем: дебитомер,ако е свързано и с ограничени обороти на двигателя отиваме на катализатор /при доказано работещ дебитомер/ и не мога да разбера,но ако стрелката на оборотомера се покачва и двигателя се форсира,но колата не ускорява:е това със сигурност е съединител!
Comment
Comment